Hamulce

Wszelkie problemy mechaniczne.
krzysiek-gd
Posty: 42
Rejestracja: 2010-06-14, 11:23
Marka/model:: Audi
Lokalizacja: gdansk
Kontakt:

Re: Hamulce

Post autor: krzysiek-gd » 2011-03-04, 20:49

na szczekach sa zabezpieczenia jedno z nich spadlo ale to nic jak spadlo to cylinderek wyszedl za daleko i nabral powietrza [zaznaczam bez jakiegokolwiek wycieku i pocenia] po wymianie pompy szczek zabezpieczenia i odpowietrzeniu teraz mam hamulec na dotyk wiec dziekuje

Awatar użytkownika
krzys741
Posty: 65
Rejestracja: 2010-12-26, 20:01
Marka/model:: Audi 90 coupe
Typ: B3
Oznaczenie Silnika: 7A
Rocznik: 1990
GaduGadu: 371771
Lokalizacja: Gdańsk - Wrzeszcz
Kontakt:

Re: Hamulce

Post autor: krzys741 » 2011-03-04, 23:29

To super , o tym nawet bym nie pomyślał że zabezpieczenie spadło. Pozdrawiam.
Audi 90 B3 2,3 20V coupe 170 KM 2011 - .....?
Audi 90 B3 2,3 20V quattro. 170 KM 2009 - 2011
Audi 80 B3 1,6 LPG. 70 KM 2004 - 2009
VW Passat II 1,6D. 54 KM 1997 - 2004

Awatar użytkownika
k24
Posty: 135
Rejestracja: 2009-04-12, 13:09
Marka/model:: Audi A6, G4
Typ: C5
Oznaczenie Silnika: ALF_AGU
Rocznik: 98
GaduGadu: 10038929
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Re: Hamulce

Post autor: k24 » 2011-04-21, 18:14

Panowie, dużo będzie filozofii przy upgate hamulców z 288mm na 312mm w A6?
rocznik mojego to 1998, a hamulce są z 2000.
low & fast :D

Awatar użytkownika
esox
Posty: 51
Rejestracja: 2008-12-21, 14:10
Marka/model:: Audi 100
Typ: C4
Oznaczenie Silnika: AAH
Rocznik: 1992
GaduGadu: 9760088
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: Hamulce

Post autor: esox » 2011-04-22, 11:38

Dokładnie tak jak Bloku pisze, jarzma ,tarcze ,klocki i dłuższe przewody elastyczne, nowy płyn i do roboty. Ja już mam to za sobą...
Ps u mnie musiałem jeszcze zmienić kostki od czujników zużycia klocków hamulcowych.

Awatar użytkownika
k24
Posty: 135
Rejestracja: 2009-04-12, 13:09
Marka/model:: Audi A6, G4
Typ: C5
Oznaczenie Silnika: ALF_AGU
Rocznik: 98
GaduGadu: 10038929
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Re: Hamulce

Post autor: k24 » 2011-04-23, 14:41

przewody na pewno nie podadzą? kurde..
low & fast :D

Awatar użytkownika
Gucio
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1091
Rejestracja: 2008-12-03, 19:07
Marka/model:: Audi A6 quattro
Typ: C4
Oznaczenie Silnika: ABC
Rocznik: 1997
GaduGadu: 5795842
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Hamulce

Post autor: Gucio » 2011-06-21, 19:15

Drodzy państwo narodził się pewien problem który w sumie był od dłuższego czasu mianowicie: jak powoli naciskam hamulec ładnie wszystko hamuje (mocniej docisnę mocniej hamuje) natomiast jak jest sytuacja awaryjna i należy uderzyć nogą w pedał to dzieje się dziwna rzecz mianowicie pedał w pierwszym momencie wpada bezwładnie (mały odcinek w jego skoku ale wpada) jak próbuje mocniej dociskać to bardzo słabo hamuje. Czy jest to objaw zapowietrzonych przewodów/zacisków ?
Po wymianie klocków z przodu objaw ten nasilił się.
Było: Audi 100 C3 "Cygaro" 2.2 <3
Było: Opel Łamaga 2.0 16V Caravan
Jest: Audi A6 C4 2.6 quattro ;]

Awatar użytkownika
Gucio
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1091
Rejestracja: 2008-12-03, 19:07
Marka/model:: Audi A6 quattro
Typ: C4
Oznaczenie Silnika: ABC
Rocznik: 1997
GaduGadu: 5795842
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Hamulce

Post autor: Gucio » 2011-06-21, 23:55

Się zastanawiam czy przyczyna może być lekko zapowietrzony układ... Co do pompy masz na myśli to pod zbiorniczkiem ?
Było: Audi 100 C3 "Cygaro" 2.2 <3
Było: Opel Łamaga 2.0 16V Caravan
Jest: Audi A6 C4 2.6 quattro ;]

Awatar użytkownika
junior83
Posty: 24
Rejestracja: 2011-04-11, 12:53
Marka/model:: Audi 90
Typ: B3
Oznaczenie Silnika: 2.3NG
Rocznik: 1991
Lokalizacja: Gdynia/Rumia
Kontakt:

Re: Hamulce

Post autor: junior83 » 2011-07-03, 22:34

wygląda to na wakum pompe,lub w ostatecznosci serwo.pozdrawiam

Awatar użytkownika
woli
Posty: 130
Rejestracja: 2012-11-24, 18:26
Marka/model:: Audi A4
Typ: B5
Oznaczenie Silnika: AHH
Rocznik: 1995
Lokalizacja: gdansk
Kontakt:

Re: Hamulce

Post autor: woli » 2013-06-30, 11:06

Witam i podepne sie pod temat a mianowicie wymieniałęm wczoraj hamulce w mojej audi a4b5 tył tarcze i klocki , i mam pytanie czy to normalne ze po ząłozeniu nowego zestawu grzeja hamulce ,dzisiaj juz mniej?
Woli Audi Fan

Awatar użytkownika
bloku
Moderator
Moderator
Posty: 1068
Rejestracja: 2008-12-02, 20:55
Marka/model:: Chwilowy brak
Typ: 4F
Oznaczenie Silnika: BMK
Rocznik: 2005
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Re: Hamulce

Post autor: bloku » 2013-06-30, 11:43

Jest to możliwe jeśli założyłeś nominalne klocki i tarcze a zacisk został stary bez oczyszczenia i regenracji - w nim może być syf i tłoczysko nie do końca się cofa. Powoduje to, że klocek jest bardziej wysunięty niż nominalnie. Pojeździsz...pohamujesz i się wsio ułoży. Nie powinno się grzać. A jeśli będzie to trzeba będzie zajrzeć w zacisk.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2.8 30VQ - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A6 3,0 TDI Quattro - jest ale...
Obrazek

Awatar użytkownika
woli
Posty: 130
Rejestracja: 2012-11-24, 18:26
Marka/model:: Audi A4
Typ: B5
Oznaczenie Silnika: AHH
Rocznik: 1995
Lokalizacja: gdansk
Kontakt:

Re: Hamulce

Post autor: woli » 2013-06-30, 12:29

Dzieki Bloku tez tak myslałem ale wolałem sie upewnic bo dzisiaj juz jest lepiej pierwszego dnia jak załozyłem najbardziej sie grzało .
Woli Audi Fan

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość