Blacharz + lakiernik

Wszytsko co dotyczy problemów z blacharką, wyposażeniem wnętrza.
ODPOWIEDZ
piepiur
Posty: 4
Rejestracja: 2013-12-29, 11:37
Marka/model:: Audi
Typ: B3
Rocznik: 1989
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Blacharz + lakiernik

Post autor: piepiur » 2015-02-20, 12:32

Witam wszystkich serdecznie klubowiczów wszystkich

Mam do polecenia blacharza + lakiernika. Gościu naprawdę złota rączka. Naprawiłem moją czerwoną 80 po wypadku z Alfą romeo. Oberwał u mnie tył. Byłem na zlocie zimowym więc większość widziała uszkodzenia u mnie.

Co zostało u niego zrobione.

Wyciągnięcie pasa tylnego metodą na zimno a nie na ciepło tak jak większość to blacharzy chciało mi zrobić
Naprawa klapy bagażnika (fartuch dolni został zrobiony) i polakierowanie na nowo
Poprawki lakiernicze (ubytki lakieru i zarysowania zostały zniwelowane)
Regulacja wszystkich zawiasów w samochodzie (drzwi przednie, tylne i klapa bagażnika)
Wypolerowanie samochodu

Samochodu nie miałem 3 dni i zapłaciłem 400 zł.

Jeśli ktoś by chciał namiary na niego piszcie śmiało. Podam później

Do usłyszenia :)



PS. Nie jest to człowiek jak większość zakładów babraków którzy nie znają się na robie :)

Awatar użytkownika
bloku
Moderator
Moderator
Posty: 1068
Rejestracja: 2008-12-02, 20:55
Marka/model:: Chwilowy brak
Typ: 4F
Oznaczenie Silnika: BMK
Rocznik: 2005
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Re: Blacharz + lakiernik

Post autor: bloku » 2015-02-20, 14:12

Pokaż fotki jego prac aby można było ocenić czy faktycznie jest warty dania mu auta. Pytanie czy na każdym materiale pracuje.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2.8 30VQ - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A6 3,0 TDI Quattro - jest ale...
Obrazek

Awatar użytkownika
Dudek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 368
Rejestracja: 2011-09-17, 14:06
Marka/model:: Audi A6
Typ: C4
Oznaczenie Silnika: AAT
Rocznik: 1996
GaduGadu: 8683771
Lokalizacja: Kostkowo
Kontakt:

Re: Blacharz + lakiernik

Post autor: Dudek » 2015-02-20, 17:48

A z jakiej komory korzysta ?
Było:
Audi 80 B4 1.9TDI "Pandora"
Fiat 126elx "Zielona strzała"

Obrazek

Awatar użytkownika
Gocek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 338
Rejestracja: 2008-12-03, 20:08
Typ: 46
GaduGadu: 1335399
Lokalizacja: Ost/Gda
Kontakt:

Re: Blacharz + lakiernik

Post autor: Gocek » 2015-02-20, 18:09

Komora czy "szopa" nie ma znaczenia.
Fuszerke można odwalić w jednym jak i drugim, wszystko zależy od lakiernika.
Mój znajomy ma zaadaptowane jedno pomieszczenie przy warsztacie na taką "komorę samoróbkę", ale jak coś mu nie wyjdzie to stara się ratować a jak nie to drze i maluje jeszcze raz.
Komorą techniki/podejścia do swojej pracy i klienta/sumienności nie kupisz.

Awatar użytkownika
Dudek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 368
Rejestracja: 2011-09-17, 14:06
Marka/model:: Audi A6
Typ: C4
Oznaczenie Silnika: AAT
Rocznik: 1996
GaduGadu: 8683771
Lokalizacja: Kostkowo
Kontakt:

Re: Blacharz + lakiernik

Post autor: Dudek » 2015-02-22, 12:05

Jeśli mam wybierać czy ktoś mi robi lakier to wole wiedzieć, czy ma odpowiednią wentylację z filtrami i temperaturę pracy. Niż tonę kurzu, pyłu, wody i piasku w lakierze po "super" malowaniu.

A tak naprawdę czy jest dobrze wylakierowany samochód zobaczysz po około 2 latach gdy zaczną wyłazić murchle.
Było:
Audi 80 B4 1.9TDI "Pandora"
Fiat 126elx "Zielona strzała"

Obrazek

Awatar użytkownika
Gocek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 338
Rejestracja: 2008-12-03, 20:08
Typ: 46
GaduGadu: 1335399
Lokalizacja: Ost/Gda
Kontakt:

Re: Blacharz + lakiernik

Post autor: Gocek » 2015-02-22, 12:52

Ja natomiast wolę kogoś kto się na tym zna i robi to dobrze. Jak już wspomniałem umiejętności >>> sprzęt, osobiście nie mam zamiaru płacić za "otoczkę" skoro rezultat jest słaby. Miałem A3 (OC) i A6 (AC) malowane w komorze za grubą kasę, jedno w Tczewie a drugie w Gdańsku w zakładach które są "och i ach" jeśli chodzi o sprzęt, dlatego mam swoje zdanie na ten temat.

Po 2 latach zobaczysz jaką wiedzę miał lakiernik i jak przyłożył się do przygotowania powierzchni na którą położył lakier.

charLeS
Posty: 5
Rejestracja: 2015-02-20, 23:27
Marka/model:: Audi A6
Typ: C5
Oznaczenie Silnika: ALG
Rocznik: 1997
Kontakt:

Re: Blacharz + lakiernik

Post autor: charLeS » 2015-02-28, 12:49

Witam koledzy i koleżanki. Podepnę się pod temat. Szukam dobrego lakiernika który polakieruje dwoje drzwi. Najchętniej z Gdyni lub okolic. Samochód to auto mojego ojca Mondeo MK3 kombi. Dziękuję.

Awatar użytkownika
Gucio
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1091
Rejestracja: 2008-12-03, 19:07
Marka/model:: Audi A6 quattro
Typ: C4
Oznaczenie Silnika: ABC
Rocznik: 1997
GaduGadu: 5795842
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Blacharz + lakiernik

Post autor: Gucio » 2015-03-01, 09:42

Coś kolega zaniemógł chyba, polecał ale coś nie podał konkretnych danych a w sumie chętnie w najbliższym czasie też bym ogarnął auto u kogoś dobrego...
Było: Audi 100 C3 "Cygaro" 2.2 <3
Było: Opel Łamaga 2.0 16V Caravan
Jest: Audi A6 C4 2.6 quattro ;]

Awatar użytkownika
Dudek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 368
Rejestracja: 2011-09-17, 14:06
Marka/model:: Audi A6
Typ: C4
Oznaczenie Silnika: AAT
Rocznik: 1996
GaduGadu: 8683771
Lokalizacja: Kostkowo
Kontakt:

Re: Blacharz + lakiernik

Post autor: Dudek » 2015-03-01, 10:36

Sprawie dobrego lakiernika. Dostałem juz od dwoch osob pozytywne opinie wyrazone na 5 samochodach. Maja sprzet i sobie radza i podobno duzo nie kasuja
http://www.kobiela.pomorskie.pl/
Tak koleżance zrobili B7 że w ASO się nie kapneli po sprowdzeniu miernikiem ze byl malowany, pewnie wymienili elementy, ale kolor wygląda dobrze, bo sam widziałem.

Jeśli nie znajdzie się nikt z lepszą opinią, to najprawdopodobniej tam oddam swój.
Było:
Audi 80 B4 1.9TDI "Pandora"
Fiat 126elx "Zielona strzała"

Obrazek

odyn
Posty: 4
Rejestracja: 2019-07-18, 14:33
Marka/model:: Audi 90
Typ: B2
Oznaczenie Silnika: 54f
Rocznik: 2001
Kontakt:

Re: Blacharz + lakiernik

Post autor: odyn » 2019-09-04, 13:33

bloku pisze:
2015-02-20, 14:12
Pokaż fotki jego prac aby można było ocenić czy faktycznie jest warty dania mu auta. Pytanie czy na każdym materiale pracuje.

Fotki by się przydały.
Ale dobrym pomysłem jest również zbadanie miernikiem lakieru - grubości samego lakieru.
To też jest jakaś tam opcja na weryfikacje, czy praca została wykonana tak jak tego oczekujemy. Oczywiście, nie będzie to idealna grubosć wszędzie, taka jak w przypadku oryginalnego lakieru - ale przynajmniej zbliżona.
Zachęcam jeszcze do sprawdzenia np tutaj pod linka: https://automotohit.pl/Mierniki-lakieru - znajdziesz tam trochę więcej info z tego zakresu.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość